Гайнеденова Г.
6 сынып Ежелгі Қазақстан тарихы, күні:
Сабақтың тақырыбы Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
Сабақтың жалпы мақсаты 1.Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан туралы жалпы мәлімет бере алады
2.Шығыс Қазақстанның географиялық орналасқан жері және табиғат жағдайы мен ежелгі тұрғындары
3..Шілікті патша қорғандары мен берел қорымдарының құрылысындағы айырмашылықты түсініп ,орналасқан жерлерін көрсете алады
4. Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық және Шығыс Қазақстанның мәдениетін ажырата алады.
Әдіс-тәсілдерСТО, диалог ,Оқу үшін бағалау,жиынтық бағалау, топтық жұмыс
Күтілетін нәтижесі «Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны арқылы Ш.Қазақстанның табиғат ерекшеліктерімен халықының этностық құрамы туралы біраз мәлімет алады .
Топ мәтінді талдау барысында тақырыпты меңгереді.
Басқа топқа тақырыпты түсіндіру арқылы тарихи білімдерін жетілдіреді.
Тақырыпты меңгеру деңгейін тексереді.
Білімдері қорытындыланады.
№ Уа-қыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Дерек көздер, көрнекілік-тер
1 10 мин
Топқабөлу. Кампитпен топқа бөлу
Үйтапсырмасын сұрау : Кластер құрау арқылы.(дизайнын, мазмұнын, қорғауын бағалау парағы арқылы бағалау.
Оқушылар кампиттерді таңдау бойынша топқа бөлінедіТүрткі сөздерге, үйде оқыған мәліметтері бойынша кластер құрастырып топ қорғап шығады
Топтар бір-бірін бағалайды дизайн,мазмұны,қорғауын бағалау парағы арқылы бағалайды.
2 1 мин Жана сабақтың тақырыбын фильмнен үзінді көрсету арқылы анықтайды.
Балалар бүгінгі өтетін жасырылған тақырыпты тауып алады, мақсатын толықтырады.
3 3 мин Жаңа тақырып бойынша электронды оқулықтан мәлімет беру.
Электрондық оқулықтан өтетін тақырып бойынша негізгі түсінік алады.
4 5 мин «Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны Оқушылар Шығыс Қазақстанның табиғат жағдайы мен халқы туралы мәтінді оқып шығады сосын сұрақтар құрады.Кім сұрақ көп құрса сол жеңіске жетеді,сосын оқушылар кезегімен басқаларына сұрақтар қояды,ал олар қысқа жауаптар қайтарады.Жауап берушіні жүргізуші көрсетеді.Сонан соң ең қызымыр оқушыны анықтаймыз.
5 10 мин «Білім биржасы »
Оқыта үйрету ойыны
Сары:
1.Шығыс Қазақстандағы күретамыр су жүйесі?
2.Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан таулар мен жоталарды анықта?
3.Шығыс Қазақстанның орталық тұсын анықтаңдар?
4.Патша қорғандары шоғырланған аудан?
5.Патша қорғандары көп шоғырланған жері?
6.51 оба қай қорымда шоғырланған анықта?
7.Алып қорғандардың көлемін анықта
Қызыл:
1.Алтын қорған обасы қай жылы зертелген?
2.Алтын қорған обасының құрлысын толық сипаттап бер?
3.Алтын қорған обасына кімдер жерленген?
4.Алтын қорған обасынан қандай тарихи жәдігерлер табылған?
5.Алтын қорған обасының салынған уақыты?
6.Зайсан ауданында сақ заманынан қалған обалар саны ?
7.№1 обаны ашқан зерттеуші кім?
8.№1 оба қай ғасырға жатады?
Жасыл:
1.№1 обаны сипаттап бер?
2.Сақ заманында биліктің белгісі болып саналған зат?
3.Қазақстан жеріндегі сақтардың патшалары, батырлары , атақта ақсүйектері жерленген қорымдарды атап өт?
4.500 астам алтын қаптырма – түймешіктер табылған қорым?
5.Берел кезені қай ғасырларға жатады?
6.Берел қорымын толық сипаттап бер
7.Берел қорымдарындағы №11 обаны толық сипаттап бер? Тақтаға конверттер ілінеді, оларда әр-түрлі деңгейдегі тапсырмалар(5-ке,4-ке,3-ке) бар.Әр оқушы мүмкіндігіне байланысты тапсырманы алып жауап береді.Жауаптар акциялармен бағаланады. «Акциялар» толық емес жауап сары түсті акция,дұрыс бірақ кеңінен ашылмаған ашылмаған жауап қызыл түсті,дұрыс негізделген жауап –жасыл түсті акция.
А4 парақшалары
6 6 мин «Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны
«Мәдениет» тақырыпшасы Оқушылар 2- топта отырып мәтінді оқып шығып,мәтінді әңгімелейді 1-топ «негізгі ой» 2-ші топ «Толықтыру» толықтырып отырады ойыннан кейін мәтінді тағы бір қарап шығып , берілген ақпаратпен салыстырамыз, қай топтың неғұрлым нақты айтқаның салыстырамыз.
7 5 мин «Кубизм» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап беріп, сабақты қорытындылау.
Бекіту сұрақтарына жауап береді.
8 3 мин «Сендвич әдісі» бойынша бірін-бірі бағалайды.
Сабақты оқушылар қалай түсінгенің,көңіл- күйлерін ағашқа тілек жазу арқылы бағалайды.
Оқушыларды бағалау
Топтар бір- біріне ауызша «позитивті ұсыныс,не ұнады», «конструтивті сын,нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек» , «позитивті ұсыныс:маған ұнады бірақ келесіде....» айтады.
9 2 мин Үйге тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан,жұмыс дәптері1,2,3,4 тапсырма.