Сайт создан на конструкторе asia.kz.   Создайте и Вы себе сайт бесплатно!

Адрес: 090606 Западно-Казахстанская область, Зеленовский район, пос. Кушум, ул. Школьная,1. 

Телефоны:         8 7113 092 7618 7113 092 761

 
 

План школы

    Педагогикалық  кеңестің  

                                                                                             шешімімен   бекітілді.

                                                                                                          19 тамыз     2020    жыл.

 

                                                                                           Мектеп директоры:             Леонтьева В.С.          

 

 

 

 

 

 

 

 

" Зеленов аудандық  білім беру бөлімінің

Көшім  жалпы орта білім беретін мектеп-балабақша кешені" КММ

2020-2021 оқу жылына арналған оқу - тәрбие жұмысы

ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАЗМҰНЫ

 

І . 2016-2017 оқу жылындағы оқу – тәрбие  жұмысына талдау ....................

 

ІІ. Мектептің бүгініне жалпы сипаттама .............................................

 

ІІІ. Жаңа оқу жылына тұжырымдама .............................................................

 

IV. Мектеп әкімшілігіндегі қызметтік міндеттерді бөлу ..............................

 

V. Ұйымдастыру-педагогикалық шаралар ....................................................

 

5.1.

Жалпыға бірдей білім беру ..........................................................................

5.2.

Педагогикалық кеңестер ..............................................................................

5.3.

Директор жанындағы кеңестер.....................................................................

5.4.

Директор орынбасарлар жанындағы кеңестер.........................................

5.5.

4-9- сыныптарда өтетін ОЖСБ  дайындығының жұмыс жоспары..............

VI. Оқу-әдістемелік жұмыстар ...........................................................................

 

6.1.

Кадрлармен жұмыс.....................................................................................

6.2.

Педагог кадрларды аттестациялау жоспары

6.3.

  Қазақстан Республикасының»Тіл туралы заңын» жүзеге асыру жоспары

6.4.

Жас мамандар мектебінің жұмысы............... ...............................................

6.5.

Әдістемелік    жұмыс......................

6.6.

Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жоспары .................................

VIІ. Тәрбие жұмысы ...............................................................................................

 

7.1.

   Тәрбие  жұмысын  ұйымдастыруға бағытталған  педагогикалық  ұжым қызметі.

7.2.

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРМЕН ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

7.3.

Кітапхана жұмысы........................................................................................

7.4.

Психолог жұмысы...................................................................

7.5.

Әлеуметтік педагог жұмысы..................................................................

VIІI. Оқу-материалдық базаны нығайту ..........................................................

 

ІХ. Мектепішілік бақылау және басшылық ..................................................

 

Оқу үрдісі бойынша мектепішілік бақылау жұмысы

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

І.   Мектептің 2019-2020 оқу жылындағы оқу – тәрбие жұмыстарына талдау

 

Мектептің педагогикалық ұжымы 2019-2020 оқу жылын өздерінің алға қойылған негізгі мақсаты мен міндеттерін жүзеге асыру жолындағы жұмыстарды жоспарлап, белгілі бір бағытта  жүргізуден бастады.

Мектептің тақырыбы : Жаңа  педагогикалық технологияларын қолдана отырып, мұғалімнің педагогикалық  шеберлігін  дамыту, оқушылардың  шығармашылық   мүмкіндіктерін   кеңейту  арқылы  білім  сапасын   көтеру.

Проблемалық тақырып: оқу үрдісіне жаңа оқыту әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы оқушылардың оқуға қызығушылықтарын арттыра отырып, білім сапасын көтеру

Мақсаты - білім берудің жаңа технологияларын оқу процесіне енгізу және мұғалімдердің кәсіби өсуін қамтамасыз ету арқылы әр оқушының білім сапасын көтеру, танымдық – шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейту, қоғам қажеттілігін қанағаттандыратын білімді оқушыны тәрбиелеу.

         І. Жалпыға бірдей білім беруге бағытталған ұйымдастыру шаралары

          

          Жыл басында мектепке 279/16 оқушы қабылданып, жыл аяғында оқушылар саны  277/18 болып аяқтады. Балабақшаға 22 бала орыс тобына, 21 бала қазақ тобына барлығы 41 бала қабылданып, жыл аяғында балалар саны 40 болды.

Көшім жалпы орта білім беретін мектеп балабақшасы 2019-2020 оқу жылында 12 көпбалалы отбасы – Абдрахманова Балым (Абдрахманова Амира),  Айдынгалиева Жанаргуль (Нурлан Кайыржан, Назгуль, Джубангалиев Абдрахман), Жумабаева Алия (Бердиевы Айнур, Аксана, Амангали), Закарова Гулсим (Серікболат Гулия, Гулназ), Зырянова Алла (Аксеновы Алексей, Алина), Ибрашева Шолпан (Сағынғали Айым, Айбар), Казиева Лала (Даулетбаевы Саятхан, Үлболсын), Курмашева Гульжан (Курмашевы Жадыра, Альбина, Александр), Кучербаева Гульсим (Кучербаевы Айнур, Динара, Анарбек, Нурай), Медеуова Айгуль (Берик Алихан, Диас, Дильназ, Алиназ), Сағынғали Акжаркын (Сағынғали Серик, Дильназ), Шакирова Айнагуль (Мурат Алихан, Менеева Махаббат, Ансар) және 2 жетім оқушы (Еремина Алина, Калмурзаева Дина) тіркелген.

Мектепте 2019-2020 оқу жылында бір мезгіл ыстық тамақпен 33 оқушы көпбалалы жанұядан және жетім балалар қамтамасыз етілген.

2019 жылғы 1 тамыз – 1 қазан аралығында жалпыға бірдей білім беру  айлығы мен «Мектепке жол» қайрымдылық акциясы барысында мектепте жағдайы төмен отбасы және көпбалалы отбасы оқушылардың тізімі анықталды. 33 оқушыға кеңес тауарлары (дәптер, түсті карындаштар,  сурет альбомдары, қаламдар, сызғыштар, фломастерлер) берілді. (барлығы кеңсе тауарлары 11567,52  теңге).

7-класс оқушысы Берік Диас Кобландыұлы облыс әкімінің шыршасына және 8-класс оқушысы Даулетбаева Саятхан Бакытбайқызы аудан әкімінің  шыршасына қатынасып, жылы киімдер, аяқ киім, бас киім, жаңа жылдық сыйлықтар берілді.

Сонымен қатар, тізімге алынған 2 жетім оқушы  тұрмыс жағдайын зерттеу жұмыстары жүргізілді. Мектеп ұжымы ата-аналармен байланысып, үнемі көмек  көрсетіп тұрады.

 

 

Міндеттер:

  1.  Тұрмыс жағдайы төмен отбасы оқушыларына демеушілік көмек ұйымдастыру;
  2. Психологиялық жағынан көмек көрсету, оларды үнемі қолдауды жүзеге асыру;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020 оқу жылындағы оқу-әдістеме жұмысы

 

2019-2020  оқу жылын мектепті 277 оқушы аяқтап отыр.

 

Сыныптар

Жыл басында

І тоқсан

ІІ тоқсан

ІІІ тоқсан

IV тоқсан

Жыл соңында

1-4

124

126

126

123

123

123

5-9

121

119

119

120

120

120

10-11

34

33

33

34

34

34

Барлығы

279

278

278

277

277

277

 

 

 

   Жалпыға бірдей міндетті оқу заңы талабын орындау мақсатында тамыз есебі жүргізіліп, жас бойынша балалар тізімі алынды. Тоқсан көлемінде оқушылар қозғалысы қадағаланып, келген –кеткен оқушылар есепке тіркелді. Оқушылардың жеке іс қағаздары жүргізіліп, мақтау қағаздары, табельдері тіркеліп отырылды. Бірінші сыныпқа оқушылар жасына сәйкес қабылданды.
Мектептің негізігі мақсаты мен міндеттерін орындау  дегеніміз – қазіргі заманға бейімделген шығармашыл тұлғаны тәрбиелеп, дамытып оқыту  үшін білім үрдісін орындауға    жағдай жасату. Осы жұмыстарды орындау бағытында мектепте 22 класс-комплект , 2 орыс және қазақ тілді мектепалды даярлық  класс, мектеп жанындағы балабақшада – 2 орыс және қазақ тілді топ құрылды.

Сынып түрлері

Бастауыш мектеп

Негізгі мектеп

Орта мектеп

Сынып\комплект

8

 

10

4

 

Бағдарлы және бағдаралды сыныптарда оқыту:

Жаратылыстану-математика бағыты бойынша оқыту бағдарламалары

 

 

 

4

Барлығы

8

10

4

 

 

Көшім  жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасының 2019-2020  оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығымен Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына  сәйкес білім сапасын арттыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттары білім беру процесіне қатысушылардың үздік білім беру ресурстары мен технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету, жылдам өзгермелі әлемде табыстылығын қамтамасыз ететін білім алуға деген білім алушылардың сұраныстарын қанағаттандыру негізінде жүзеге асырылады. 

        2019-2020 оқу жылында 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10- сыныптар жаңартылған білім мазмұны бойынша, ал  11-сыныптар 2013 жылы бекітілген оқу бағдарламаларымен білім алды.

Білім мазмұны жаңартылған бастауыш, негізгі және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті мемлекеттік стандартын, оқу бағдарламаларын әзірлеу «Мәңгілік ел» құндылықтарына бағдарлануымен жүзеге асырылды.

 

  1.  1-4-сыныптарда білім беру процесі:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31  қазандағы  №  604  бұйрығымен  бекітілген  Бастауыш  білім  берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

     Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2012  жылғы

8 қарашадағы  №  500  бұйрығымен  бекітілген Бастауыш  білім  берудің  үлгілікоқу  жоспарлары (2018  жылғы  4  қыркүйектегі  №  441  бұйрығымен өзгерістермен толықтырулар енгізілген);

     ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 15 шілдедегі № 453 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары;

       Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Өзін-өзі тану» пәні бойынша2016  жылғы  8  сәуірдегі  №  266  бұйрығымен өзгерістер  мен  толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы

3сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін  пәндерінің  үлгілік  оқу  бағдарламалары(2018  жылғы  10  мамырдағы № 199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы

3сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім беруді жалпы білім беретін  пәндерінің  үлгілік  оқу  бағдарламалары  («Ақпараттық-коммуникациялық технология» пәні бойынша 2018 жылғы 17 қазандағы

№ 576 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

        «Оқулықтардың,  оқу-әдістемелік  кешендердің,  құралдардың  және басқа  да  қосымша  әдебиеттердің,  оның  ішінде  электрондық жеткізгіштегілерінің  тізбесін  бекіту  туралы» Қазақстан  Республикасы  Білім және  ғылым  министрінің  2019  жылғы  17  мамырдағы  №  217  бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;

        Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта  білімнің  жалпы  білім  беретін  оқу  бағдарламаларын  іске  асыратын  білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;

      «ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен  толықтырулар  енгізу  туралы»  ҚР  Білім  және  ғылым  министрінің  2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

2) 5-9-сыныптарда білім беру процесі:

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

      ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 18 тамыздағы № 422 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары;

     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы 3  сәуірдегі  №  115  бұйрығымен бекітілген  Негізгі  орта білім  берудің  жалпы білім  беретін  пәндерінің  үлгілік  оқу  бағдарламалары  (2017  жылғы  25 қазандағы № 545 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

         Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы 3  сәуірдегі  №  115  бұйрығымен бекітілген  Жалпы  орта білім  берудің  жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

         Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы 3  сәуірдегі  №  115  бұйрығымен бекітілген  Жалпы  орта білім  берудің  жалпы білім  беретін  пәндерінің  үлгілік  оқу  бағдарламалары  (2019  жылғы  7 наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

      

 

Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы 3  сәуірдегі №  115  бұйрығымен бекітілген  Негізгі  орта білім  берудің  жалпы

білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі №  281  бұйрықпен  «Зайырлылық  және  дінтану  негіздері»  пәні  бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

     «Оқулықтардың,  оқу-әдістемелік  кешендердің,  құралдардың  және

басқа  да  қосымша  әдебиеттердің,  оның  ішінде  электрондық

жеткізгіштегілерінің  тізбесін  бекіту  туралы» Қазақстан  Республикасы  Білім және  ғылым  министрінің  2019  жылғы  17  мамырдағы  №  217  бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;

        Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы

12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта  білімнің  жалпы  білім  беретін  оқу  бағдарламаларын  іске  асыратын  білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;

        «ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер

мен  толықтырулар  енгізу  туралы»  ҚР  Білім  және  ғылым  министрінің  2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

3) Жаңартылған  білім  мазмұндағы  Мемлекеттік  жалпыға  міндетті

білім  беру  стандартымен  оқитын  10-сыныптарда  оқу  процесін

ұйымдастыру ерекшеліктері

2019-2020 оқу жылы апробациясының қорытындысы бойынша жаңа оқу

жылында республиканың жалпы білім беретін мектептерінің 10-сыныптарында

«Кәсіпкерлік  және  бизнес  негіздері» пәні  енгізілді. Оқу  пәні  инвариантты

компоненттің  стандартты  деңгейіндегі  таңдау  пәні  болып  табылады.

«Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» пәнін оқыту Қазақстан Республикасының

Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрығымен

бекітілген Үлгілік оқу жоспарына сәйкес жүзеге асыралады.

 10-сыныпта  оқытудағы  басты  ерекшелік  білім  алушыны  нақты  мамандануға  және  оның  болашақ  кәсіби  қажеттіліктері  мен  болашақта  таңдауы  мүмкін  мамандығына  сәйкес  стандартты  және  тереңдетілген  деңгейлердің оқу пәндерін таңдауға бағыттау болып табылады. Осыған орай,  осы класста тереңдетілген  деңгейдегі  2  міндетті: «Физика» - 4 сағат, «Биология» - 4 сағат  және  стандарттық  деңгейдегі  1 міндетті пәнді : «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері»   оқушылардың таңдау бойынша енгізілді.  

      Алғашқы  әскери  және  технологиялық  дайындық  меншік  түрі  мен

ведомстволық  бағыныстылығына  қарамастан,  барлық  типтегі  жалпы  білім

беретін  мектептерде  әскерге  шақырылуға  дейінгі  және  әскерге  шақырылу

 жасындағы  білім  алушы  жастардың  міндетті  оқытылатын  пәні  болып

табылады.

«Алғашқы  әскери  және  технологиялық  дайындық»  пәні  –  білім

алушыларды отаншылдық рухпен  Отанды қорғауға  дайын болуға  тәрбиелеуге

баса  назар  аударады.  Бұл  бағдарлама  білім  алушыларды  әскери  қызметтің

дағдыларын  меңгеруімен  қоса  төтенше  жағдайларда  адамның өмір  қауіпсіздік

әрекеті мен әскери іс негіздерінен білім беруге бағытталған.

Жалпы  білім  беретін  мектептің  10-11-сыныптарында  «Алғашқы  әскери

және  технологиялық  дайындық»  пәні  бойынша  оқыту   ҚР  Білім  және  ғылым

министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен, ҚР БҒМ 2017 жылғы

«27»   шілдедегі  207-қосымша  №  352  бұйрығымен  бекітілген  оқу

бағдарламалары арқылы жүзеге асырылады.

 

4) 11-сыныпта білім беру процесі:

         Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы

31  қазандағы  №  604  бұйрығымен  бекітілген  Жалпы  орта  білім  берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы

 

 

8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2013 жылғы  25  шілдедегі  №  296  бұйрықпен өзгерістер  мен  толықтырулар енгізілген);

       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2013 жылғы  27  қарашадағы  №  471  бұйрықпен өзгерістер  мен  толықтырулар енгізілген);

        Қазақстан  Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің 2013  жылғы 3  сәуірдегі  №  115  бұйрығымен  бекітілген  жалпы  білім  беретін  пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары;

    «Оқулықтардың,  оқу-әдістемелік  кешендердің,  құралдардың  және

басқа  да  қосымша  әдебиеттердің,  оның  ішінде  электрондық

жеткізгіштегілерінің  тізбесін  бекіту  туралы» Қазақстан  Республикасы  Білім және  ғылым  министрінің  2019  жылғы  17  мамырдағы  №  217  бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы

8  қарашадағы  №  500  бұйрығымен  бекітілген  Бастауыш,  негізгі  орта, жалпы орта  білім  берудің  үлгілік  оқу  жоспарлары  (2014  жылғы  25  ақпандағы  №  61 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

        Қазақстан  Республикасы Білім  және  ғылым  министрінің  2013  жылғы 3  сәуірдегі  №  115  бұйрығымен  бекітілген жалпы  білім  беретін  пәндердің үлгілік  оқу  бағдарламалары (2015  жылғы  18  маусымдағы  №  393  бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    «Оқулықтарды,  оқу-әдістемелік  кешендер  мен  оқу-әдістемелік

құралдарын әзірлеу, оларға сараптама, сынақ өткізу және мониторинг жүргізу, оларды  басып  шығару  жөніндегі  жұмысты  ұйымдастыру  қағидаларын  бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 24 шілдедегі № 344 бұйрығы (2017 жылғы 27 желтоқсандағы № 651 бұйрықпен соңғы өзгерістер енгізілген);

  «Білім  алушылардың  үлгеріміне  ағымдық  бақылау,  аралық  және

қорытынды  аттестаттау  өткізудің  үлгілік  қағидаларын  бекіту  туралы» Қазақстан  Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің  2008  жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы (2018 жылғы 25 қыркүйектегі № 494 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген).

 

      Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстанның әлеуметтік жаңғыртылуы: «Жалпыға Ортақ Еңбек қоғамына қарай 20 қадам» бағдарламалық мақаласында берілген тапсырмаларын іске асыру мақсатында ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламасы бойынша «Абайтану» (9-11-сыныптар) таңдау курстарын оқыту ұсынылды.

1,2,3,6,7,8 сыныптардағы үйден жеке оқытуға арналған білім беру процесі келесі құжаттар мен материалдар негізінде жүзеге асырылды:

ҚР «Білім туралы» Заңының баптарында білім алушылардың білім беру бағдарламаларына тең қолжетімділікті, түзету-педагогикалық және әлеуметтік қолдауды, мүмкіндігі шектеулі балалардың барлық деңгейдегі білімге қолжетімділігін қарастыратын мемлекеттің білім беру саласындағы саясатының мәні мен принциптері айқындалған.

Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылармен бірлесе оқытатын қалыпты (бұдан әрі - инклюзивті) және арнайы сыныптарын жалпы білім беретін мектепте құру тәртібі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499 қаулысымен бекітілген «Жалпы білім беру ұйымдары (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) қызметінiң үлгілік ережелерінде» берілген.

       Қазақстан Республикасы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР Ғылым және Білім Министрінің 2012 жылғы 8 қарашасындағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2018 жылғы 04 қыркүйектегі № 441 бұйрығының 9,10

 

 

қосымшалары:  қазақ және орыс тілінде жүргізілетін ерекше білім беруге қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім берудің  (жаңартылған мазмұнның)  үлгілік оқу жоспарына сәйкес облыстық психологиялық –дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің қорытынды ұсыныстары негізінде бастауыш сынып оқушылары (9 оқушы) мекеме жағдайында оқытылады (Бәйтерек ауданының білім беру бөлімінің 2019 жылғы 4 қыркүйек № 461/1 бұйрығы негізінде).

«Қазақстан Республикасы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР Ғылым және Білім Министрінің 2012 жылғы 8 қарашасындағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2018 жылғы 04 қыркүйектегі № 441 бұйрығының 19 , 20  қосымшалары: қазақ және орыс тілінде жүргізілетін ерекше білім беруге қажеттілігі бар білім алушыларға арналған негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның)  үлгілік оқу жоспарына сәйкес облыстық психологиялық –дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің қорытынды ұсыныстары негізінде 7,8 оқушылары (4 оқушы) мекеме жағдайында оқытылады. (Бәйтерек ауданының білім беру бөлімінің 2019 жылғы 4 қыркүйек № 461 т.1 бұйрығы негізінде).

    Оқу жоспарында  типтік оқу жоспарының инвариантты бөлігінде берілген оқу пәндерінің жиынтығы толық сақталды.

Жыл ішінде ұйымдастырылды:

Бастауыш мектепте:

 

Математика, оқыту тілі, әдебиет таңдау пәндер бойынша қосымша білім алу.

Негізгі мектепте:

 

 Биология, математика, география, химия, физика пәндерінен таңдау курстарынан тереңдетіліп білім алу.«Дінтану негіздері » пәндері бойынша базалық білім алу.

Орта мектепте:

  1. АӘД пәнінен таңдау курсынан тереңдетіліп білім алу.
  2.  Бейіндік оқыту жаратылыстану-математика бейіні, химия-биология-география бағдары бойынша оқыту жоспарланды. 11 сыныптарда қолданбалы курстардың 1 сағаттан бағдарлы пәндерді (биология,химия,  география,математика, физика,)бейінді оқыту мақсатында «Математикалық сауаттылық есептерін шығару әдістері», «Органикалық химиядан күрделі есептер шығару», «Әлемдік география», «География және экономика тарихы», «Бионика-табиғат перзенті»», «Эволюциялық ілім», «Экономическая и социальная география», «Химия в растениях»   атты қолданбалы курстары,  « Личности в истории»  таңдаулы курстары, 10-сыныптарда «Химия заңдары және комплексті қосылыс», «Әлем шаруашылығы-ғаламдық географиялық жүйе» «ТМД елдерінің ғажайып табиғаты» , «Решение качественных и расчетных задач по химии», «Орта ғасырлардағы тарихи шығармалар» атты  таңдау курстары арқылы білімдерін кеңейтті.

2019-2020 оқу жылында ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты бойынша оқу жұмыс жоспары мен тақырыптық-күнтізбелік жоспарда және сынып журналында игерілмеген сағаттар анықталмады. Стандарт талаптары толық орындалды.

 

Білім сапасы

         2019-2020 оқу жылында  жалпы білім беретін бағдарламалар бойынша Көшім жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшаны 277 оқушы аяқтады.   Олардың 54-ы оқу озаты, 111-і оқу екпіндісі болды. Жыл соңында үлгермеуші , өз сыныбында қалдырылған оқушылар болған жоқ. Білім сапасы – 63%; үлгерім – 100%  құрады.

 

         

 

Жыл бойы білім сапасын көтеру мақсатында пән мұғалімдер, сынып жетекшілері, ата-аналар бірігіп жұмыстанғанымен өткен жылмен салыстырғанда 5 % өсті.  1Б, 2Б, 3А, 3Б, 6А, 6Б, 8А, сыныптарында «үздіктер» мен «екпінділер» саны төмендегені байқалса, 1А,2А, 4А, 4Б,5Б, 7А, 7Б, 9А, 9Б, 11А, 11Б сыныптарында «үздіктер» мен «екпінділер» саны көбейгені байқалды. 10А, 5А, 8Б, 10Б сыныптары өзгеріссіз қалды. Нәтижесінде бастауыш сыныптарда   білім сапасы – 45%, ортаңғы буын сыныптарында білім сапасы - 50%, жоғары сыныптарда -  40% құрады.

 

 

 

Сынып жетекшісі

2018-2019 оқу жылындағы үздіктер мен екпінділердің саны

2019-2020 оқу жылындағы үздіктер мен екпінділердің саны

Исламбекова Г.Т

9

10

Бекешова А.А.

13

8

Алангузова Б.К.

7

9

Карманова И.В.

12

10

Матыбаева А.А.

10

8

Чушкина Н.И.

13

10

Мусагалиева А.Т.

5

9

Шохина С.П.

7

16

Сагынгалиева М.С.

5

5

Стабаева Г.С.

8

9

Чеснокова Н.А.

7

4

Ханзалиева А.М.

9

8

Уразаева Д.З.

5

6

Пухова С.Г.

2

9

Қален А.М.

8

5

Кумарова А.М.

4

4

Утебаева А.С.

4

9

Сарсенова Г.К.

5

6

10А

Муканова Э.З.

3

3

10Б

Марьянова С.Н.

5

5

11А

Гайнединова Г.К.

3

4

11Б

Десяцкова Л.Н.

5

8

всего

 

150

165

 

                                  

 

 

        Кей сыныптардың төмен пайыз беруінің себебі, мұғалімдердің оқушылармен жеке жұмыстың жақсы деңгейде ұйымдастырылмауы,  үйден дайындықтың жақсы болмауы, ата-аналар жағынан қадағалаудың әлсіреуі деп есептейміз. Оқу жылында өз деңгейін түсірген оқушылармен жұмысты жаңа деңгейге көтеру жоспарланып отыр. Оқушыларға психологиялық, педагогикалық  көмек көрсетуді жалғастыру.

 

 

 

 

 

 

 

          

:

 

 

 

Сыныптар бойынша соңғы үш жылдың

білім сапасы мен үлгерімінің мониторингі

 

Сыныбы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

Білім сапасы

Үлгерім

Білім сапасы

Үлгерім

Білім сапасы

Үлгерім

1

88%

100%

76%

100%

79%

100%

2

51%

100%

65%

100%

70%

100%

3

72%

100%

61%

100%

65%

100%

4

62%

100%

63%

100%

      70%

100%

5

71%

100%

52%

100%

53%

100%

6

75%

1

 
ЕНТ

Көшім жалпы орта білім беретін мектеп –балабақшасында

ҰБТ-ның ЕНТ қорытындысы.

 

Оқу жылы

Мектеп бітіруші саны

ҰБТ-ға қатысқан оқушы саны

Отраша жинақ балл

Пәндер бойынша орташа жинақ балл

Пәндер бойынша орташа жинақ балл

Пәндер бойынша орташа жинақ балл

Қазақ тілі

(қаз сын)

Қазақ тілі

(орыс сын)

Орыс тілі

(қаз  сын)

Орыс  тілі

(орыс сын)

Қаз.тарихы

Математика

Физика

Химия

Биология

Ағылшын әдебиеті

 Литература

1

2010-2011

13

5

74

15,3

14

17,3

16

18,2

10,4

9

-

20

-

-

2

2011-2012

20

5

102

22

22

21

19

20

19

 

21

20

22

21

3

2012-2013

7

4

66,2

-

16,7

-

16,7

12,7

9,7

7,3

-

19

-

-

4

2013-2014

16

9

89,7

21,5

18,4

15,8

18,2

15,3

17,3

7

-

19

22

-

5

2014-2015

13

5

81,2

18,6

13,5

19,6

18,5

17,6

17,6

5

-

16,2

-

-

 

Соңғы үш жылдағы ҰБТ қорытындысы

 

Оқу жылы

Түлек саны

ҰБТ-ғе қатыс

қаны

%

Жоға

ры балл

Төмен

гі балл

 

Шек

ті дең

гей

ден тө

мен

Жал

пы көрсет

кіш

«Алтын белгі»

Грант

2010-2011

13

5

38%

93

51

 

74

-

 

2011-2012

20

5

25%

107

98

-

102

-

5

2012-2013

7

4

57%

86

54

3

66,2

-

 

2013-2014

16

9

56%

106

63

1

89,7

-

1

2014-2015

 

13

5

38%

111

61

1

   81,2

-

-

 

ҰБТ бойынша жекелеген пәндер бойынша көрсеткіштер

 

Пәні

 

Үлгерім көрсеткіші, %

Білім

Көрсеткіші, %

Орташа көрсеткіш

1

Қазақ тілі

2010-2011

100

60

14,8

2011-2012

100

100

21,4

2012-2013

100

100

16,0

2013-2014

100

100

20,0

2014-2015

100

80

16,0

2

Математика

2010-2011

100

20

10,4

2011-2012

100

100

19

2012-2013

100

25

9,7

2013-2014

100

78

17,3

2014-2015

100

40

13,8

3

 

Қазақстан тарихы

 

2010-2011

100

100

18,2

2011-2012

100

100

20

2012-2013

100

25

15,3

2013-2014

100

89

16,5

2014-2015

100

80

17,6

4

Орыс тілі

 

2010-2011

100

80

16,8

2011-2012

100

100

21,6

2012-2013

100

100

17

2013-2014

100

89

10,2

2014-2015

100

100

19,0

5

Биология

2010-2011

100

100

20

2011-2012

100

100

20

2012-2013

100

100

19,0

2013-2014

100

89

19,0

2014-2015

100

75

16,2

6

 
 
Объявление от Asia.kz:
Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы

Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы по низким ценам

 
 
Ақпарат

 «Көшім ЖОББМ-балабақша» КММ-нің

Бәйтерек аудандық білім бөлімінен

берілген планшеттерді

оқушыларға бөлу жөніндегі

комиссия отырысының

 

 

Күні: 12.10.2020

 

Хаттамасы

 

Күн тәртібінде: Көшім ЖОББМ-балабақшасының  Бәйтерек аудандық білім бөлімінен берілген планшеттерді мектептің әлеуметтік қорғалмаған отбасыларының оқушыларына  бөліп беру.

 

Тыңдалды:

 

1. Әлеуметтік педагог Умирова А.М.: Сәлеметсіздер ме, құрметті комиссия мүшелері. Бүгінгі жиналып отырған мәселе қашықтықтықтан оқытуға байланысты Бәйтерек аудандық білім бөлімінен берілген 5 планшеттерді мектебіміздің әлеуметтік қорғалмаған отбасы балаларына үлестіріп беру. Қазіргі таңда 5  отбасының 5 оқушысы осы жанатқа жатады. Бұл тізім алдарыңызда көрстілген. Осы оқушылардың ішінен саралап, қажеттіліктерін ескеріп, отбасы жағдайына қарап 5 оқушыға планшеттерді бөліп беруіміз қажет.

2. Есенғалиева Н.Т. тәрбие ісі жөніндегі оқу ісінің меңгерушісі: Мына тізімде ең алдымен көпбалалы оқушыларды қарастыру керек деп ойлаймын. Мысалы, Берік Дильназ, Нұрғали Аружамал осы оқушыларды ұсынғым келеді. Мен  көпбалалы отбасынан шыққан оқушыларды ұсынар едім.

3. Пухова С.Г., кәсіподақ төрағасы: Иә, менде қосыламын. Сонымен қатар, аз қамтылған отбасы балалары Майский Владимир мен Мәлік Аманды бұл тізімге қосар едім. Себебі бұл оқушылардың екі ата-анасы да жұмыс істемейді. Осы аталған оқушыларға да берілсе деп ұсынамын.

4. Сапарова А., ата-аналар комитетінің төрағасы: Осы тізімге 8-сынып оқушысы Ермуханбетов Адильханды да қоссақ дегім келеді. Жалғыз басты ана, бір ұл бала мен бір қызы бар. Көшім амбулаториясыңда жұмыс істейді.

5. Әлеуметтік педагог Умирова А. М.: Аталған оқушылардың әлеуметтік жағдайына толықтай сипаттама беріп өтетін болсам:

 

Оқушылардың аты-жөні

Сыныбы

Ата-анасының аты

Санаты

1

Берік Дильназ Қобландықызы

Медеуова Айгуль Калеловна

көп балалы отбасы

2

Нұрғали Аружамал Арыстанбекқызы

Сакипова Алия

көп балалы отбасы

3

Майский Владимир Александрович

Майская Татьяна

аз қамтылған отбасы

4

Мәлік Аман Ержанұлы

Давлетова Шолпан

аз қамтылған отбасы

5

Ермуханбетов Адильхан Сертанович

Билялова Алмагуль

аз қамтылған отбасы

 

 

Шешім:

  1. Мектеміздің әлеуметтік қорғалмаған отбасынан шыққан 5 отбасына планшеттер берілсін. Олар: Берік Дильназ, Нұрғали Аружамал, Майский Владимир, Мәлік Аман, және Ермуханбетов Адильхан.
  2. Ата-аналармен келісім-шарт пен акт жасап, оқушыларға беру керек.

 

 

 

 Комиссия төрағасы:                             Есенғалиева Н.Т.

Комиссия мүшелері:                             Пухова С. Г.

                                                                Сапарова А.

                      Хатшы:                             Умирова А. М.

 
Реклама:
Конструктор сайтов Asia.kz
Конструктор сайтов Asia.kz
 
 
 
 
Пожаловаться на сайт