Реклама от asia.kz: Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы
Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы по низким ценам
westlan.kz

Адрес: 090606 Западно-Казахстанская область, Зеленовский район, пос. Кушум, ул. Школьная,1. 

Телефоны:         8 7113 092 7618 7113 092 761

 
 

Кадешева М.Т.

Коучингті өткізген мұғалімнің А.Ж.Т.:  Кадешева М.Т.

Мектебі: Көшім ЖОББМБ

Коучинг жоспары

Коучинг сабақтыңтақырыбы

Оқытудағы жаңа тәсілдер арқылы дарынды және талантты оқушылардың шынайы қабілеттерін анықтау

Өткізілу мерзімі

26.11.2015ж

Жалпымақсаты

 

Мұғалімдердің  дарынды және талантты оқушылармен жұмыстануына  ықпал ету

  • Топтық жұмыстың  түрлерімен таныстыру, сабақ кезеңдеріне сәйкес топтастыру.

 

Мұғалімдер  үшіноқунәтижелері

 

  • Дарынды және талантты балалардың айырмашылығын  түсінеді;
  • Дарынды және талантты оқушылармен анықтайды;

Сабақтатуындағаннегізгіидеялар

Дарынды балаларды анықтап, тәрбиелеу, оқыту білім беру жүйесінің қалыптасуының басты мәселелердің бірі

Тапсырма

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс:әр  тыңдаушы тәжірибесінен  дарынды және талантты балаларды анықтап, тәрбиелеу туралы ой   бөліседі.

Топтық жұмыс:постердедарынды және талантты балаларды анықтау жолдарына  таныстырылым  жасау.

«Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі

 

 

 

 

Уақыты

Коучингтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Бағалау

5 мин

Тренинг «Тілек  айту», топқа бөлу

Қатысушылар шеңбер құрып, бір-біріне тілек айтады, кеспе қағаздарды таңдап алып, сол бойынша топқа бөлінеді

1-топ Табанды

2-топ Креативті

3-топ Ынталандыру

 

Қол шапалақтау

5 мин

Сабақтың мақсатын анықтау

Бейнежазбаны көрсету арқылы сабақтың мақсатын анықтау

Мұғалімдер бейнежазбаны көріп, «Ой қозғау»  сұрақтарына жауап беріп сабақтың  тақырыбын, мақсатын айқындайды.

Ой қозғау сұрағы:

  • Көрсетілген тұлғалардың ұқсастықтарын атаңдар?
  • Осы ұқсастықтардың ішінде қайсысы мұғалім ықпалымен дамытылады?

Сөзбен мадақтау

10  мин

Диалогтік қарым-қатынас

Әр  тыңдаушы тәжірибесінде  қолданып   жүрген әдіс-тәсілдерімен   бөліседі.

Сұрақтар:

1.Сіздер дарынды және талантты оқушыларды қалай анықтайсыз?

2.Сыныпта дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыруда қандай қиындықтармен кездесесіз?

3.Сабағыңызда дарынды балалармен жұмысты жиі  қолданасыз?

4.Сіз қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз тиімділігі қандай?

 

15 мин

Топтық жұмыс

«Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі

Мұғалімдер постердетоптық жұмысты сабақ  кезеңдеріне сай топтастыруға  таныстырылым  жасайды.

І топ «Дарынды және таланатты баланың бейнесін жасау және суреттеу».

ІІ топ  Дарындылық, данышпандық, қабілеттілікті сипаттаңыз.Дарынды және талантты  баланың бойындағы ерекшеліктерді салыстырыңдар.

ІІІ топ  Дарындылықтың пайда болу негізінде қандай себеп жатыр: тұқымқуалаушылық па, әлде тәрбие ме?

 

Екі жұлдыз бір тілек

5 мин

Қорытынды

1. Сіздің тәжірибеңізде дарынды және талантты балалар анықталып, олармен үнемі жұмыстанса не болуы немесе өзгеруі мүмкін? 

2. Оқыту мен оқуда дарынды  балаларды анықтау маңыздылығы неде?.

 

5 мин

Рефлексия

Кері байланыс

Кері байланыс парағы

«Чемодан.Еттартқыш.Қоқыс шелегі»

 

 

 
Объявление от Asia.kz:
Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы

Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы по низким ценам

 
 
Ақпарат

 «Көшім ЖОББМ-балабақша» КММ-нің

Бәйтерек аудандық білім бөлімінен

берілген планшеттерді

оқушыларға бөлу жөніндегі

комиссия отырысының

 

 

Күні: 12.10.2020

 

Хаттамасы

 

Күн тәртібінде: Көшім ЖОББМ-балабақшасының  Бәйтерек аудандық білім бөлімінен берілген планшеттерді мектептің әлеуметтік қорғалмаған отбасыларының оқушыларына  бөліп беру.

 

Тыңдалды:

 

1. Әлеуметтік педагог Умирова А.М.: Сәлеметсіздер ме, құрметті комиссия мүшелері. Бүгінгі жиналып отырған мәселе қашықтықтықтан оқытуға байланысты Бәйтерек аудандық білім бөлімінен берілген 5 планшеттерді мектебіміздің әлеуметтік қорғалмаған отбасы балаларына үлестіріп беру. Қазіргі таңда 5  отбасының 5 оқушысы осы жанатқа жатады. Бұл тізім алдарыңызда көрстілген. Осы оқушылардың ішінен саралап, қажеттіліктерін ескеріп, отбасы жағдайына қарап 5 оқушыға планшеттерді бөліп беруіміз қажет.

2. Есенғалиева Н.Т. тәрбие ісі жөніндегі оқу ісінің меңгерушісі: Мына тізімде ең алдымен көпбалалы оқушыларды қарастыру керек деп ойлаймын. Мысалы, Берік Дильназ, Нұрғали Аружамал осы оқушыларды ұсынғым келеді. Мен  көпбалалы отбасынан шыққан оқушыларды ұсынар едім.

3. Пухова С.Г., кәсіподақ төрағасы: Иә, менде қосыламын. Сонымен қатар, аз қамтылған отбасы балалары Майский Владимир мен Мәлік Аманды бұл тізімге қосар едім. Себебі бұл оқушылардың екі ата-анасы да жұмыс істемейді. Осы аталған оқушыларға да берілсе деп ұсынамын.

4. Сапарова А., ата-аналар комитетінің төрағасы: Осы тізімге 8-сынып оқушысы Ермуханбетов Адильханды да қоссақ дегім келеді. Жалғыз басты ана, бір ұл бала мен бір қызы бар. Көшім амбулаториясыңда жұмыс істейді.

5. Әлеуметтік педагог Умирова А. М.: Аталған оқушылардың әлеуметтік жағдайына толықтай сипаттама беріп өтетін болсам:

 

Оқушылардың аты-жөні

Сыныбы

Ата-анасының аты

Санаты

1

Берік Дильназ Қобландықызы

Медеуова Айгуль Калеловна

көп балалы отбасы

2

Нұрғали Аружамал Арыстанбекқызы

Сакипова Алия

көп балалы отбасы

3

Майский Владимир Александрович

Майская Татьяна

аз қамтылған отбасы

4

Мәлік Аман Ержанұлы

Давлетова Шолпан

аз қамтылған отбасы

5

Ермуханбетов Адильхан Сертанович

Билялова Алмагуль

аз қамтылған отбасы

 

 

Шешім:

  1. Мектеміздің әлеуметтік қорғалмаған отбасынан шыққан 5 отбасына планшеттер берілсін. Олар: Берік Дильназ, Нұрғали Аружамал, Майский Владимир, Мәлік Аман, және Ермуханбетов Адильхан.
  2. Ата-аналармен келісім-шарт пен акт жасап, оқушыларға беру керек.

 

 

 

 Комиссия төрағасы:                             Есенғалиева Н.Т.

Комиссия мүшелері:                             Пухова С. Г.

                                                                Сапарова А.

                      Хатшы:                             Умирова А. М.

 
Реклама:
Конструктор сайтов Asia.kz
Конструктор сайтов Asia.kz
 
 
 
 
Пожаловаться на сайт