Кадешева М.Т.
Коучингті өткізген мұғалімнің А.Ж.Т.: Кадешева М.Т.
Коучинг жоспары
Коучинг сабақтыңтақырыбы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер арқылы дарынды және талантты оқушылардың шынайы қабілеттерін анықтау |
Өткізілу мерзімі |
26.11.2015ж |
Жалпымақсаты
|
Мұғалімдердің дарынды және талантты оқушылармен жұмыстануына ықпал ету
|
Мұғалімдер үшіноқунәтижелері
|
|
Сабақтатуындағаннегізгіидеялар |
Дарынды балаларды анықтап, тәрбиелеу, оқыту білім беру жүйесінің қалыптасуының басты мәселелердің бірі |
Тапсырма
|
Жеке жұмыс:әр тыңдаушы тәжірибесінен дарынды және талантты балаларды анықтап, тәрбиелеу туралы ой бөліседі. Топтық жұмыс:постердедарынды және талантты балаларды анықтау жолдарына таныстырылым жасау. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі |
Уақыты |
Коучингтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Бағалау |
5 мин |
Тренинг «Тілек айту», топқа бөлу |
Қатысушылар шеңбер құрып, бір-біріне тілек айтады, кеспе қағаздарды таңдап алып, сол бойынша топқа бөлінеді 1-топ Табанды 2-топ Креативті 3-топ Ынталандыру
|
Қол шапалақтау |
5 мин |
Сабақтың мақсатын анықтау Бейнежазбаны көрсету арқылы сабақтың мақсатын анықтау |
Мұғалімдер бейнежазбаны көріп, «Ой қозғау» сұрақтарына жауап беріп сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындайды. Ой қозғау сұрағы:
|
Сөзбен мадақтау |
10 мин |
Диалогтік қарым-қатынас |
Әр тыңдаушы тәжірибесінде қолданып жүрген әдіс-тәсілдерімен бөліседі. Сұрақтар: 1.Сіздер дарынды және талантты оқушыларды қалай анықтайсыз? 2.Сыныпта дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыруда қандай қиындықтармен кездесесіз? 3.Сабағыңызда дарынды балалармен жұмысты жиі қолданасыз? 4.Сіз қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз тиімділігі қандай? |
|
15 мин |
Топтық жұмыс «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі |
Мұғалімдер постердетоптық жұмысты сабақ кезеңдеріне сай топтастыруға таныстырылым жасайды. І топ «Дарынды және таланатты баланың бейнесін жасау және суреттеу». ІІ топ Дарындылық, данышпандық, қабілеттілікті сипаттаңыз.Дарынды және талантты баланың бойындағы ерекшеліктерді салыстырыңдар. ІІІ топ Дарындылықтың пайда болу негізінде қандай себеп жатыр: тұқымқуалаушылық па, әлде тәрбие ме?
|
Екі жұлдыз бір тілек |
5 мин |
Қорытынды |
1. Сіздің тәжірибеңізде дарынды және талантты балалар анықталып, олармен үнемі жұмыстанса не болуы немесе өзгеруі мүмкін? 2. Оқыту мен оқуда дарынды балаларды анықтау маңыздылығы неде?. |
|
5 мин |
Рефлексия Кері байланыс |
Кері байланыс парағы «Чемодан.Еттартқыш.Қоқыс шелегі» |
|